ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

خوشگلترین دختر دنیای من

اولین یادداشت

1389/10/23 12:24
نویسنده : صمیمه
240 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه عزیزان. من مامان سارینا جون هستم . دختر خوشگل من 15 ماهشه . از یک سالگی  کتاب خوندن رو براش شروع کردم والان از تو اسباب بازیهاش بیشتر از همه کتاب رو بر میداره و شروع میکنه به ورق زدن و با صدای بلند برای خودش یه چیزایی میگه که زیاد متوجه نمیشیم اما اسم حیونا رو مثل حاپو و اسب رو وقتی میبینه دقیقا میگه . حرف زدنش خیلی خوبه بیشتر کلمها رو بلده . مثل نون - ماست - عمه - و .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مرضيه
25 دی 89 15:38
سلام
بهت تبريك مي گم اميدوارم خدا ني ني تون رو هميشه سالم نگه داره خوشحال مي شم به وبلاگ ني ني منم سري بزني:


مامان گل دختر
14 شهریور 92 2:28
سلام دخمل نازی دارین خدا براتون حفظش کنه مرسی گلم لطف دارین