ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

خوشگلترین دختر دنیای من

واکسن 18 ماهگی

1390/2/22 9:27
نویسنده : صمیمه
331 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم دیروز 90/2/4 وارد 19 ماهگی شدی و صبح من و مادرجون بردیمت بهداشت تا واکسن 18 ماهگی رو برات بزنن اما شعبه ای که ما میرفتیم  گفتن فردا بیان اما مامان چون نمیتونم هر روز مرخصی بگیرم بردمت یه شعبه دیگه تا واکسنتو بزنن اول نشوندمت تو بغلم و یه واکسن به دستت زدن جیگرم کباب شد خیلی هول کردم و دو تا خانمی که اونجا بودند به اون آقایی که واکسن رو میزد کمک کردند تا واکسن بعدی که رو ران پات میخورد زده بشه و تو خیلی گریه کردی بلاخره رفتیم خونه مامان برات 2 تا تخم بلدرچین پختم و سوپ هم درست کردم چون زیاد وزن نگرفته بودی و 10.500 وزنت بود و قدت 83 و از این موضوع خیلی حالم گرفته شد و از بعدالظهر برات بگم که دیگه حتی نتونستی بشینی و تا الان که دارم اینا رو مینویسم هنوز نتونستی پا شی و از بس گریه کردی داشتم دیوونه میشدم از صبح برات کمپرس یخ گذاشتم و از 4.5 بعداظهر مرتب حوله گرم شده  رو پات گذاشتم والان هم نگرانتم تا خوب بشی . گلم  زود خوب شو  چون اصلا تحمل ناراحتیتو ندارم . دوست دارم عزیزم .niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)