ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خوشگلترین دختر دنیای من

کارهای منحصربه فرد

1390/5/2 11:26
نویسنده : صمیمه
295 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم میخوام از بعضی از عادتهات بگم که واقعا جالبه و تو کمتر بچه ای دیده میشه اولیش این بود که اصلا چهار دست و پا نرفتی و با باسنت خودتو به هر جا که میخواستی میرسوندی و دومیش اینکه هیچ وقت رو پام نمیخوابی حتما باید کنارت دراز بکشم و می می بخوری و بخوابی و حرف زدن و شعر خوندن رو خیلی زود شروع کردی و کتاب خوندن رو خیلی دوست داری گلم اما یه اخلاقای بدی هم داری مثلا جیغای بنفش میکشی و چنگ میگیری و اگه بخوایم جلوتو بگیریم میگی خودم میدونم و باید حتما اون کار رو انجام بدی گاهی اوقات خیلی عصبانیم میکنی و منم مجبور میشم جیغ بکشم . به امید روزی که حرفامو خوب بفهمی و درک کنی عزیز دلم من و بابا جون خیلی دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 12:24
وای امان از جیغ های بنفش من یه خواهر زاده دارم بس که موهامو کشیدم فکر نکنم دیگه تارمویی برام بمونه بعدشم این قدر با مزه می خنده که دلت نمیاد چیزی بهش بگی
خدا واست نگرش داره ببوسش