ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خوشگلترین دختر دنیای من

ترک مکیدن شصت

1390/5/5 12:19
نویسنده : صمیمه
661 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم کی میخوای شصت خوردنت رو ترک کنی . تو رو خدا اگه کسی یه راه حل خوب داره بگه چون تحقیق  که کردم میگن تا 2 سالگی ایرادی نداره اما نمیتونم تحمل کنم و خیلی حرص می خورم البته عادت دارم زیاد حرص بخورم از چیزای جزئی و بی اهمیت گرفته تا دیگه ....... قربون خدا برم با این همه صبرو تحملش کاش میشد صبر وتحمل من هم یه خورده بیشتر میشدنگراناوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
5 مرداد 90 12:52
سلام خانومی
من اتفاقی با وبتون آشنا شدم و البته خوشحال
میخواستم بهتون بگم حرص نخورید چون دختر شما هنوز 2 سالش نشده
دختر من مهر 3 سالش تموم میشه و به هر دری زدم نشده و ترک نمیکنه مخصوصا موقع خواب
خیلی تحقیق کردم توی کتاب و اینترنت و مشاوره و ....
فقط فهمیدم یا باید به مرور حواسشو پرت کنی موقع اینکار یا به حال خودش واگذارش کنی
راه دیگه ای نداره چون مقاومتشون بیشتر میشه
دخترمن حتی فکش هم بد شکل شده ولی نمیتونم کاری بکنم
و فکر میکنم به خاطر استرس و اضطراب دوران بارداری و جدایی بچه از مادر باشه که هر دو رو داشتم
اگه دوست داشتین سر بزنین مرسی
ممنون مریم جون دختر نازت رو ببوس . من تلاشمو ادادمه میدم و بالاخره یه راهی پیدا میکنم تا ترکش بدم بازم بهمون سر بزن

111
6 مرداد 90 11:00
با کلیک بر روی لینک زیر اس ام اس بخوانید و درآمد کسب کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مائده
21 شهریور 90 22:29
خانومی غصه نخور من خودم تا 8 سالگی شست میخوردم آخه خیلی خوشمزه بود. هیچ دوا و درمونی هم جوابگوی نیاز من نبود. حتی فلفل و ... نتونست منو ترک بده. مدرسه رفتم خوب شدم. خوب شدم یعنی که شست نمیخودرم اما به جاش گوشه پتو رو بغل میکردم. نگران نباش حرص هم نخور